Trendwatcher

Als digitale-trendwatcher ben ik altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van sociale media, gadgets en tools. Ik begin niet aan iets dat binnenkort niet meer bestaat.

Trendwatcher

Wie een eigen bedrijf of topfunctie heeft maakt z’n dagen vaak wel vol. Veel tijd om alle ontwikkelingen bij te houden is er vaak niet. Daar komt nog eens bij dat zeker niet alle ontwikkelingen interessant voor jouw bedrijf of doelstellingen zijn.

Ik speur het internet af op zoek naar nieuwigheden. Sommige tools zijn niet bekend bij het grote publiek, maar zorgen ervoor dat dagelijkse werkzaamheden veel sneller en efficiënter kunnen. Deze tools zijn vaak nog gratis ook. Het is belangrijk om te weten wat je doelgroep bezighoudt. Welke gadgets ze hebben en op welke sociale platvormen ze actief zijn.

Het mooie is…. ik vind het leuk! Het is mijn hobby om nieuwe dingen te testen of er over te discussiëren in fora. Ik kan een bedrijf of organisatie dus heel snel vertellen wat bij hen past, elke keer weer.

Ben je nieuwsgierig naar de juiste tools voor jouw bedrijf? Of wil je weten hoe het ideale sociale-medialandschap er voor jou uitziet? Neem dan vrijblijvend contact met mij op .