Remy Steijger

Remy Steijger is een geboren marketeer en ‘social media’ freak. Een perfecte combinatie voor een Digital-Marketingadviseur.

Remy SteijgerNa mijn studie heb ik verschillende nationale en internationale posities mogen uitvoeren binnen het grote marketingvoorbeeld IKEA.

In 2008 heb ik een wereldreis gemaakt om aan mijn constante behoefte aan avontuur en uitdaging te voldoen. Dit was zonder twijfel het beste jaar uit m’n leven. Buiten de enorme hoeveelheid ‘fun’ ook een uiterst leerzame ervaring. Inmiddels ben ik vader van twee kindjes, wederom een groot avontuur.

De laatste jaren ben ik als projectmanager actief geweest in de groene sector. Door middel van storytelling heb ik een nieuwe invalshoek gegeven aan de verkoop van tuinplanten. Over elke plant zijn eindeloos veel verhalen te vertellen die de consument vaak niet weet. De kweker weet deze verhalen maar al te goed, maar vaak blijft deze kennis hangen op de kwekerij. Juist door deze verhalen goed te vertellen en te verspreiden kunnen verkopen bevorderd worden.

Ik heb veel ervaring met het aansturen van teams. In de laatste jaren waren dit vooral reclame- en PR-bureaus in binnen en buitenland. Ook hen heb ik weten te overtuigen in te spelen op het digitale tijdperk. Dit alles met zo veel plezier en passie dat ik  mijn eigen adviesbedrijf ben begonnen.

Ik ben Registrated Digital Marketeer. Ik werk voor zowel grote als kleine organisaties. Voor elk type bedrijf zijn er mogelijkheden.

Sinds 2015 heb ik er een nieuwe onderneming bij, Digital Captains BV. Als gids in het digitale tijdperk stuur ik samen met Jop Goslinga een team digital marketing specialisten aan die alle uitvoerende werkzaamheden verzorgen. 

 

Ik kan zeker zeggen dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt .