Boekentips

De boeken op deze pagina worden aanbevolen door Remy Steijger. Ze zijn geschreven in begrijpbaar taalgebruik. Bestel de boeken direct via deze pagina.

Facebook voor ondernemersOntdek snel: Facebook voor ondernemers – Corinne Keijzer

Remy: “Voor dit boek schreef ik een review op Frankwatching.com“.

Facebook is één van de grootste social netwerken in Nederland. Bijna 8 miljoen Nederlanders hebben een Facebookaccount. Kortom aanwezigheid op Facebook is onmisbaar voor ondernemers. Veel ondernemers worstelen echter met Facebook.

 

 Bestellen

 –

Schrijven voor SEO in 60 minuten

Schrijven voor SEO in 60 minuten – Rutger Steenbergen

Remy: “Voor dit boek schreef ik een review op Frankwatching.com“.

Op internet concurreert u met miljoenen websites. Hoe kunt u toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen valt u sneller op.

In dit praktische boek legt SEO-expert Rutger Steenbergen uit hoe u krachtige webteksten schrijft die scoren bij zoekmachines.

 Bestellen

De Conversation CompanyDe Conversation Company – Steven van Belleghem

Remy: “Dit is een echte eye opener voor iedereen die actief met sociale media werkt”.

Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een duidelijke handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn van uw bedrijf. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C’s – customer experience, conversatie, content en collaboratie – goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.

Bestellen

Handboek Content Strategie

Handboek Content Strategie – Patrick Petersen

Remy: “Voor dit boek schreef ik een review op Frankwatching.com“.

Het ‘Handboek Content Strategie’ (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee in een vertaalslag van contentstrategie naar contentmarketing naar tactiek en campagne. Langs branded, curated en user generated content. De tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten in een contentmarketingcampagne.

Bestellen

Remy Steijger Digital Marketing is partner van Managementboek.nl.

Bestel een managementboek